THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, March 23, 2009

true from the depts of my heart

blub blub!!! .。。o。0。O
傻瓜
我对你的
不是同情心
是的话,
我也不会每天想着你的一点一滴
当时就是因为对你有好感,
所以才会用心去感觉你的状况,
你的心情,你的痛

我真的爱上了你
不是的话,我绝对不会因为你流泪
宝贝别乱想
肥仔是真心的疼你爱你
我对你的爱护不是因为同情你而存在的
you're the one i wana love and think about all the time..
coz you're the one that makes me wana smile =)
you'll see what you mean to me

you wont be just my little fish ^^
muax muax!! missing you right now~
i love you dear
truely from the depts of my tiny heart =)

0 comments: